Mijn werkervaring

Voor de afronding van mijn opleiding aan de meao had ik nog een laatste stageplek nodig. Het geval was dat aan de rand van een voetbalveld een gesprek ontstond tussen de stage coördinator van de meao en een vennoot van Kab (tijdens het aanmoedigen van beide zonen). Toen bleek dat bij Kab nog een plek was voor een stagiair werd ik de gelukkige. Er werd destijds gezegd dat, als van beide kanten het zou klikken, ik bij Kab zou kunnen blijven werken. Op dit moment ben ik sinds 2001 in dienst.

Waarom Kab?

Aangezien ik na mijn stage bij Kab ben blijven plakken, heb ik nooit een andere werkgever gehad. Kab is een professionele organisatie waarbij de klant op de eerste plaats komt. Iedere medewerker heeft z’n eigen klantenportefeuille. Hierdoor leer je jouw klanten goed kennen en kun je snel op gebeurtenissen inspringen, indien nodig. Door de prettige samenwerking met de collega’s onderling kun je de kennis van de collega’s ook gebruiken voor jouw klanten. Korte lijnen binnen de organisatie, dat werkt zeer prettig.

Rianne Tuenter - Salarisadministrateur

HEEFT U EEN VRAAG?