Trainingstips 2

Ook tijdens de zomermaanden is het van belang om goed te blijven trainen. Naast het leggen van een goede basisconditie is het ook goed om wat meer snelheid te trainen. Een piramidetraining kan hierbij helpen. Daarnaast is het ook leuk om eens iets anders te doen dan het standaard rondje.

Een piramidetraining is namelijk een hele leuke, speelse maar zeker ook zoden-aan-de-dijk zettende training. Loop op je gemak ten minste tien minuten ontspannen in. Loop dan de volgende minutenserie: 1-2-3-2-1-2-3-2-1. Tussendoor dribbel je steeds een minuut. Dat is je herstel. Zorg dat de intensiteit van een dusdanig niveau is dat je de training goed af kan maken. Loop ruim voldoende uit (10-15 minuten).

De variatie op dit thema is groot: 1-2-3-4-3-2-1 of 2-4-6-8-10 of 1-3-6-3-1. Varieer met de rust: 60, 90 of 120 seconden (vanaf 4 minuten inspanning).

 

Nieuws

  1. Premiedeel heffingskorting naar tijdsgelang
  2. Beëindiging slapende dienstverbanden

Wat wij twitteren

Op deze stralende dag zetten we onze secretaresses in het zonnetje! Dames, bedankt voor jullie inzet en collegialit… twitter.com/i/web/status/1…
Bij ons krijg je alle ruimte om jezelf te ontwikkelen en draai je vanaf de 1e dag volledig mee in ons team. Ook tij… twitter.com/i/web/status/1…