Mijn werkervaring

In 1992 ben ik mijn loopbaan begonnen als assistent accountant bij een klein kantoor in Zevenaar. Hier heb ik de basiselementen van het vak geleerd. In deze periode heb ik ook de accountantsopleiding afgerond. In 1998 heb ik een overstap gemaakt naar het bedrijfsleven en ben vijf jaar werkzaam geweest als controller bij een exportslachterij. Doordat ik zowel als accountant en als controller heb gewerkt, heb ik een brede ervaring kunnen opdoen.
Op 1 januari 2003 ben ik begonnen bij Kab op de vestiging Doetinchem. De laatste jaren ben ik werkzaam op de vestiging Didam als partner.

Waarom Kab?

Vanaf het eerste moment voelde ik me thuis bij Kab. Een praktische organisatie die dicht bij zijn medewerkers en klanten staat en altijd in beweging is. Dit zorgde ervoor dat ik zelf volop de kans heb gekregen om mezelf te blijven ontwikkelen, niet alleen op het vakgebied maar ook als mens. Tevens wilde ik graag ondernemer worden en die kans heb ik bij Kab gekregen.

De wijze waarop we met elkaar samenwerken heb ik al die jaren als prettig ervaren. De menselijk maat telt nog. Vanuit mijn werkervaring bij andere organisaties weet ik dat dit niet altijd vanzelfsprekend is. Het opereren in teamverband met je collega’s om de klant zo optimaal mogelijk van dienst te kunnen zijn geeft veel voldoening. Deze factoren zorgen ervoor dat er voor mij een prettige werksfeer heerst waar ik met plezier werkzaam ben.

Eric Raben - Accountant - Partner

HEEFT U EEN VRAAG?