Jannie Meuleman

Werkervaring
Via mijn vorige werkgever ben ik in contact gekomen met Kab. Na een tweetal gesprekken ben ik per 9 november 2007 in dienst getreden.
Gezien mijn ruime arbeidsverleden mag ik wel spreken over het feit dat ik beschik over ruime werkervaring. De werkervaring in de functie van salarisadministrateur/assistent accountant/administratief medewerker/secretaresse die ik heb mogen opdoen, was zowel in het MKB als de accountancy. Deze ervaring is een goede combinatie geweest aangezien je heel goed weet wat er zich op de werkvloer bij de klant afspeelt.
De functie van salarisadministrateur is heel boeiend en interessant. Dagelijks probeer je met een goed team de wensen en de behoeften van de werkgevers zoveel mogelijk af te stemmen (ontzorgen).

Waarom Kab?
Kab is een mooie organisatie en volop in beweging. (blik op de toekomst) De werksfeer op kantoor is heel prettig. Kab is een hele persoonlijke organisatie, waar de klant centraal staat. Daarom is de belangrijkste uitdaging ook om inzicht te krijgen in wat de klanten echt willen en wat ik kan doen om hieraan succesvol bij te dragen. Met mijn collega’s is het altijd weer een uitdaging om met nieuwe ideeën samen mooie zaken te realiseren, bijvoorbeeld het vereenvoudigen van processen en procedures. Deze moeten als doel hebben waarde toe te voegen voor de klanten.

Kab heeft mij de mogelijkheid gegeven om me verder te ontwikkelen binnen mijn functie. In het jaar 2012 ben ik begonnen met de opleiding Praktijkdiploma loonadministratie en deze met een diploma in 2013 afgesloten. Hierna ben ik begonnen aan de 2-jarige Hbo-opleiding VPS (Vakopleiding Payroll Services), deze opleiding hoop ik binnenkort af te ronden.

Jannie Meuleman

J. Meuleman-Ernst

Horeca team