Marc Hiddink

Werkervaring

In het derde jaar van mijn studie HEAO Bedrijfseconomie in Arnhem mocht ik stage gaan lopen. Op goed geluk een sollicitatiebrief geschreven naar Kab, vestiging Doetinchem, en warempel uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek. Uiteindelijk bleek dit de start van mijn Kab carrière, want na de stage en het afronden van mijn opleiding kon ik op 1 september 2002 mijn eerste arbeidscontract in laten gaan. Direct ook gestart met de opleiding tot AA Accountant, welke ik in 2008 met goed gevolg heb afgerond. Tot 1 januari 2004 heb ik op ons kantoor in Doetinchem gewerkt. Toen lonkte kantoor Giesbeek, waar ik mijn eigen klantenpakket kon krijgen. Tot de verhuizing naar Didam op 1 januari 2007 heb ik daar de kans gekregen mijzelf te ontwikkelen. Inmiddels ben ik alweer 7 jaar actief in Didam als relatiebeheerder, wat mij prima bevalt.

Waarom Kab?

Dienstverlening wordt door de Van Dale omschreven als: "hulp die een persoon, instantie of onderneming biedt". Adviseren, ontzorgen en ondersteunen van MKB ondernemers in diverse sectoren, daaruit bestaan grotendeels mijn dagelijkse werkzaamheden. Er zijn wanneer je nodig bent. De ruimte en mogelijkheden om jezelf te ontplooien en te ontdekken in welke rol je het beste tot je rechtkomt alsmede de vrijheid van werken en contacten met collega's en klanten zijn voor mij de belangrijkste redenen om bij Kab te werken. Een informele en platte organisatie, waarin snel beslissingen kunnen worden genomen.