Mijn werkervaring

In het jaar 2006 na mijn opleiding Administrateur ben ik bij toeval op de afdeling Salarisadministratie van een groot accountantskantoor Doetinchem terecht gekomen. Het werk op de salarisadministratie vond ik interessant. Ik heb hier twee jaar lang ervaring opgedaan en het benodigde diploma PDL behaald. Bij een overname van de salarisafdeling van dit kantoor in het jaar 2008 heb ik besloten een andere werkgever te zoeken. Vanaf september 2008 ben ik werkzaam voor Kab.

Waarom Kab?

Kab is een relatief klein kantoor. Dit spreekt mij aan. De lijntjes zijn hier wat korter waardoor de communicatie tussen de onderlinge afdelingen goed verloopt. Ook het team collega’s bij Kab maakt het erg plezierig om bij Kab te werken. Er is voor mij voldoende ruimte om mezelf verder te ontwikkelen op de salarisadministratie van Kab.

Jan-Willem Baakman - Salarisadministrateur

HEEFT U EEN VRAAG?