Mijn werkervaring

In 2003 startte mijn carrière als boekhoudkundig medewerker op een administratiekantoor in Doetinchem. Vervolgens ben ik in 2007 aan het werk gegaan bij een accountantskantoor in Duiven op de afdeling salarisadministratie. Deze uitdaging beviel mij zeer goed, wat heeft geresulteerd in een ruime ervaring in salarisadministratie. Mijn kennis en  ervaring heb ik verder uitgebreid door het behalen van mijn praktijkdiploma basiskennis loonadministratie in 2008 en het praktijkdiploma loonadministratie in 2011.

Waarom Kab?

Sinds 1 maart 2021 ben ik als salarisadministrateur onderdeel van het team van Kab in Didam. De vacature van Kab sprak me aan vanwege de wisselende en uitdagende werkzaamheden van de functie. Ik heb gelijk gereageerd en al snel kreeg ik reactie. Het gesprek verliep zeer prettig en goed. Mijn collega’s zijn professioneel en behulpzaam. We zijn echt een team en dat maakt Kab een zeer prettige werkplek.

Kelly Huntink Salarisadministrateur

HEEFT U EEN VRAAG?