Mijn werkervaring

Ik ben halverwege de heao in september 1999 begonnen met werken en leren bij een accountantskantoor in Zutphen. Hier heb ik in 2006 mijn AA-titel behaald en sinds november 2015, na de samenvoeging van diverse kantoren, werkzaam geweest vanuit Apeldoorn. Ik heb daar alle stappen doorlopen van junior-assistent tot teamleider en sinds 2012 accountant/adviseur in de mkb-adviespraktijk. Daar heb ik alle facetten van het vak mogen leren, welke ik nu in mijn rol als Adviseur MKB volop kan benutten. Ik vind het belangrijk om als team klaar te staan voor een klant en hem/haar volledig te ontzorgen en te begeleiden, op zowel privé als zakelijk gebied.

Waarom Kab?

Na ruim 21 jaar bij een steeds groter wordende organisatie vond ik het tijd worden om eens verder te kijken. Ik ben ook bewust op zoek gegaan naar een kleinere organisatie, maar wel een met alle kennis in huis om alle klanten optimaal te kunnen begeleiden. Mede doordat ik al een aantal collega’s van mijn vorige werkgever ken, het teamgevoel dat zij uitstralen, maar ook de kwaliteit, heb ik na een paar gesprekken voor Kab gekozen. Ook het feit dat ik nu weer terug ben in “mijn” Achterhoek bij een lokaal kantoor is een fijne bijkomstigheid.

Patrick Ankersmid accountant

HEEFT U EEN VRAAG?