Klachtenregeling

Kab Accountants & Belastingadviseurs Oost N.V. hecht waarde aan tevreden relaties. Daarom werken wij steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Indien u niet tevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of anderszins, dan nodigen wij u uit dat zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Uw opmerking nemen wij serieus en waar mogelijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een persoonlijk gesprek worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen met uw vaste contactpersoon binnen onze organisatie. Heeft u geen vaste contactpersoon, lukt het niet met hem of haar in contact te komen of heeft u reden dat niet te willen, dan kunt u contact opnemen met de verantwoordelijk partner of vestigingsdirecteur. De gegevens van deze personen kunt u vinden op de directie pagina van deze website.

Is uw klacht met een gesprek niet verholpen of leent uw klacht zich niet voor een gesprek, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij Kab Accountants & Belastingadviseurs Oost N.V. Uw brief kunt u richten aan het secretariaat: Postbus 196, 7000 AD te Doetinchem. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. In elk geval ontvangt u binnen enkele werkdagen een ontvangstbevestiging.

Nieuws

  1. Het belang van registratie van huwelijkse voorwaarden in het huwelijksgoederenregister
  2. Afschaffing dividendbelasting gaat niet door: vervangende voorstellen

Wat wij twitteren

In de huwelijks voorwaarden kan worden geregeld dat bezittingen en schulden tijdens het huwelijk gescheiden blijven… twitter.com/i/web/status/1…