Klachtenregeling

Kab Accountants & Belastingadviseurs Oost N.V. hecht waarde aan tevreden relaties. Daarom werken wij steeds aan de kwaliteit van onze dienstverlening. Waar gewerkt wordt, kunnen echter misverstanden ontstaan of fouten worden gemaakt. Indien u niet tevreden bent over één van onze medewerkers, over onze dienstverlening of anderszins, dan nodigen wij u uit dat zo snel mogelijk aan ons kenbaar te maken. Uw opmerking nemen wij serieus en waar mogelijk zoeken wij met u naar een passende oplossing.

Vaak kunnen klachten het beste tijdens een persoonlijk gesprek worden opgelost; wij verzoeken u daarom eerst contact op te nemen met uw vaste contactpersoon binnen onze organisatie. Heeft u geen vaste contactpersoon, lukt het niet met hem of haar in contact te komen of heeft u reden dat niet te willen, dan kunt u contact opnemen met de verantwoordelijk partner of vestigingsdirecteur. De gegevens van deze personen kunt u vinden op de directie pagina van deze website.

Is uw klacht met een gesprek niet verholpen of leent uw klacht zich niet voor een gesprek, dan kunt u uw klacht schriftelijk indienen bij Kab Accountants & Belastingadviseurs Oost N.V. Uw brief kunt u richten aan het secretariaat: Postbus 196, 7000 AD te Doetinchem. Uw klacht zal zo spoedig mogelijk in behandeling worden genomen. In elk geval ontvangt u binnen enkele werkdagen een ontvangstbevestiging.

Nieuws

  1. Per 2019 drie keer zo veel loonbelastingtabellen
  2. Aanvragen subsidie praktijkleren

Wat wij twitteren

Volgend jaar wordt elke loonbelastingtabel die er nu is, in drieën gesplitst. De loonbelasting/premie volksverzeker… twitter.com/i/web/status/1…
Alle organisaties die in 2017 voor één of meerdere werknemers recht hadden op het lage-inkomensvoordeel (LIV), hebb… twitter.com/i/web/status/1…