Mijn werkervaring

In 1993 is mijn werkzame leven begonnen als secretaresse bij een productiebedrijf. Na acht jaar ben ik overgestapt naar de zakelijke dienstverlening en heb ik totaal twaalf jaar gewerkt in de bedrijfsmakelaardij in de functies van office manager en (directie)secretaresse. Met veel plezier ben ik sinds begin 2011 werkzaam bij Kab als managementassistente voor de vestiging in Didam.

Waarom Kab?

Wat het voor mij zo leuk maakt om bij Kab te werken, is dat ik de gelegenheid krijg om mezelf te ontwikkelen. Ik vind de accountancy erg interessant. Geen dag is hetzelfde. Naast mijn functie als managementassistente ben ik actief in diverse werkgroepen zoals ICT en Marketing & Communicatie.

Tijdens mijn sollicitatiegesprek bij Kab werd mij de vraag gesteld wat ik het allerbelangrijkste vind in mijn functie. Mijn antwoord daarop was dat ik het heel belangrijk vind om net dat stukje extra service te kunnen verlenen en mee te denken of vooruit te denken. Ik vind het belangrijk dat je een ander net zo behandelt zoals jij zelf ook behandeld wilt worden. Verder vind ik het voor mezelf belangrijk om uitdagingen te hebben.

Susan Jansen - Managementassistente

HEEFT U EEN VRAAG?

S.M.G. Jansen
Tel: 0316 22 15 08
s.jansen@kabaccountants.nl